Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Τύφλα να 'χει η Μαίρη (...η Παναγιωταρά ντε!)


Επιτέλους Σάββατο! Επιτέλους Κυριακή!
Αααχχχχ... Τι εβδομάδα κι αυτή!!!
Μέχρι και η Μαίρη Παναγιωταρά θα υποκλινόταν μπροστά μου ;)

Έχει εδώ και μερικές μέρες που το σπίτι μας βρίσκεται "προς πώληση".
Αυτό σημαίνει ότι κάθε μέρα έρχονται πιθανοί αγοραστές να το δουν.
Και αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι η μαμά-Γεωργία πρέπει κάθε μέρα να το μεταμορφώνει σε κανονικό σπίτι. Θα μου πεις γιατί; Το σπίτι σας δεν είναι κανονικό;
Όχι ΒΕΒΑΙΑ!!! Το σπίτι μας είναι παιδική χαρά!
Ποιανού δεν είναι άλλωστε με ένα μωρό 17 μηνών;!;

Έτσι, λοιπόν, κάθε μέρα κάνω γενική καθαριότητα!
Εξαφανίζω παιχνίδια, ρούχα, μπιμπερό, κατσαρολάκια, πιπίλες, καρεκλάκια και ότι άλλο κάνει το σπίτι να φαίνεται αναστατωμένο & μικρότερο! Και μετά παίρνω τη Νικολέτα, καρότσι, τσάντα, αλλαξιές και κόβουμε βόλτες! (Γιατί εδώ στα βόρεια όταν έρχονται να δουν το σπίτι σου εσύ πρέπει να λείπεις!)

Εννοείται ότι ενδιάμεσα από όλα αυτά πρέπει να μαγειρέψω, να βάλω πλυντήρια, να σιδερώσω...


Υπομονή! Εύχομαι σύντομα κάποιος να ενθουσιαστεί και να θέλει ντε και καλά να το αγοράσει!
Αμήν! Και μετά ξέρετε, ε;; ... Γενική καθαριότητα ξανά σε κανένα χρόνο!!!

Φιλάκιααααα....

ΥΓ= Ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τη Μάρω για το βραβείο που μου χάρισε!
Για τη Μάρω και τα υπέροχα blog της σας έχω γράψει στο facebook!
Θα τα βρείτε εδώ: Nice Things!Maro's kindergarten

4 σχόλια:

  1. Άντε, καλές πωλήσεις!
    Πάντως έχεις δίκιο..αν πρέπει κάθε μέρα να συγυρίζεις..είναι κουραστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε ψύλλος στον κόρφο σου Γεωργία μου! Και εννοείται ότι το σπίτι με ένα μωρό είναι ρημαδιό, αλλά αυτή είναι η ομορφιά του...Κόπιασε από το blog μου, έχεις και από εμένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και εδώ και στο Facebook (δεν έχω οπότε δεν το είδα)! Δεν μπορώ καν να φανταστώ την κατάσταση που περνάς αλλά το χιούμορ σου παραμένει κι αυτό είναι καλό! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ σε νιωθω! Ειναι ενας απο τους λογους που αναβαλουμε συνεχεια να βαλουμε το σπιτι προς πωληση... Νομιζω θα περιμενω οι μικρες να πανε δημοτικο και μετα! Ασε που δεν μου αρεσει που ο makelaar εχει κλειδια του σπιτιου μου και μπαινει μεσα με αγνωστους οταν εγω λειπω... Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή