Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ταξιδεύοντας...



Το Σάββατο πρωί πετούσαμε για Ολλανδία.
Πάλι βαλίτσες, πάλι αποχωρισμοί στο αεροδρόμιο...
Φτάνουμε λοιπόν στην gate μας και περιμένουμε να επιβιβαστούμε στο αεροπλάνο.
Κι εκεί που κάθομαι λίγο στεναχωρημένη, προσπαθώντας να απασχολήσω τη Νικολέτα, νιώθω μια γνώριμη φιγούρα να με πλησιάζει.
Σηκώνω τα μάτια μου και βλέπω μια φίλη μου από τα παλιά.
Μια πολύ καλή μου φίλη που είχαμε χαθεί από χρόνια...
Να έρχεται προς τα εμάς πιάνοντας κι εκείνη ένα κοριτσάκι από το χέρι. Χάρηκα τόσο πολύ που την ξαναείδα.
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η καρδιά & το μυαλό, αλλά μια παιδική φιλία 'αναβιώνει' αμέσως,
έστω και μετά από χρόνια.
Καθίσαμε μαζί στο αεροπλάνο, εμείς και τα κορίτσια μας.
Είναι κι εκείνη βλέπετε 'μια μαμά στα ξένα'.
Κι εκεί που τα λέγαμε, ξαφνικά ένιωσα σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Σαν να ήταν μόλις χθες η τελευταία φορά που γελούσαμε μαζί.
Σαν να μπορώ να της πω τα πάντα.
Χάρηκα που ξαναβρεθήκαμε & χάρηκα ακόμα περισσότερο που θα βρεθούμε και πάλι.

8 σχόλια

  1. πραγματικά ισχύει αυτό! Το ένιωσα σχετικά πρόσφατα όταν συνάντησα τους συμμαθητές μου απ΄το Δημοτικό μετά από 20 χρόνια
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax Kathy.. auto to meta apo 20 xronia... xaxa ki ego kapou ekei eimai kai mono pou leo to noumero me pianei kati.. xexe

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Γεωργία! Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το μπλογκ σου σήμερα, διότι είμαι κι εγώ μία μαμά στα ξένα. Έχω δύο κορούλες, η πιο μικρή είναι 8 μηνών. Ήθελα να σου πω ότι αυτό με τους αποχωρισμούς το ζω κι εγώ πολύ συχνά, φαντάζομαι λοιπόν τη χαρά σου. Να είσαι καλά, καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!! Χαίρομαι που με ανακάλυψες γιατί έτσι ανακάλυψα κι εγώ το μπλόγκ σου! Καλή συνέχεια και στις 2 μας λοιπόν! ;)

      Διαγραφή
  3. Είναι αλήθεια..κάποιους παιδικούς φίλους είναι σαν να μην τους χάσαμε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Και όταν ξαφνικά ξαναβρίσκεστε... τι ωραίο συναίσθημα οικειότητας, ε?!

      Διαγραφή
  4. Se mia epoxh pou provlimatizomai poly gia to an tha prepei na meinw sthn Ellada 'h an tha fygw, vriskw to blog sou. Xairomai poly. Tha ta leme!
    (sygnwmh gia ta greeklish, problem sto pc mou shmera!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά καλώς βρεθήκαμε! Ξέρω ότι πολύς κόσμος έχει αυτές τις σκέψεις... για ότι θες πάντως όλες εμείς οι μαμάδες στα ξένα στη διάθεσή σου! Μπες και στη σελίδα στο fb οπου είμαστε μαζεμένες! φιλιά

      Διαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.