Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Θρεπτική & πανεύκολη σούπα βελουτέ!


Καθότι η Νικολέτα μου δεν είναι και το πιο εύκολο παιδί σχετικά με το φαγητό 
(& ειδικά όταν πρόκειται για λαχανικά!!)
τους τελευταίους μήνες η φαντασία μου έχει οργιάσει 
προκειμένου να βρω πιθανούς συνδυασμούς που θα της αρέσουν.

Αυτή η συνταγή που θα σας παρουσιάσω, λοιπόν, είναι το φαγητό Σ.Ο.Σ.
Όταν δεν τρώει τίποτα άλλο, αυτή είναι η μαγική σούπα,
που πάντα την καταβροχθίζει και στο τέλος μου λέει "μιαμ, μιαμ''.

Είτε τρώει, είτε όχι το παιδάκι σας, δοκιμάστε την γιατί εκτός από νόστιμη είναι και πολύ θρεπτική!
Και τι καλύτερο από μια ζεστή σουπίτσα τώρα που άρχισαν τα βαριά κρύα!

ΥΛΙΚΑ
  • Μπρόκολο
  • Πατάτες
  • Γάλα
  • Τυρί παρμεζάνα 

ΠΩΣ ΤΗ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ
Βράζετε το μπρόκολο και τις πατάτες.
Σε άλλο κατσαρολάκι ζεσταίνετε λίγο φρέσκο γάλα.
Τέλος, βάζετε στο μίξερ τα παραπάνω τρία υλικά και ρίχνετε την παρμεζάνα.
Χτυπάτε μέχρι να γίνει εντελώς βελουτέ.

Τόσο απλό!

Θα μου πείτε τώρα "Ουπς, κοπελιά! Ξέχασες τις ποσότητες"!
Όχι δεν τις ξέχασα, απλώς εγώ το κάνω πάντα με το μάτι.
Εξαρτάται πόσο έντονη θέλετε τη γεύση του μπρόκολου (εγώ δεν βάζω πάρα πολύ γιατί δεν της αρέσει) ή πόσο αλμυρή θέλετε τη σούπα (οπότε βάζετε αντίστοιχη ποσότητα παρμεζάνας).

Σχετικά με την παρμεζάνα, μην βιαστείτε να την απορρίψετε επειδή έχει πολύ αλάτι.
Σας λέω ότι έχει επίσης και πάρα πολύ ασβέστιο & μάλιστα στην Ιταλία τη συστήνουν από τους πρώτους μήνες που τρώει στερεά τροφή το μωρό!
(Τι την έχουμε την αδερφή στην Ιταλία αν δεν μαθαίνουμε και κανένα χρήσιμο τιπ!! χεχε) 

Καλή όρεξη!! xxx

2 σχόλια

  1. υπεροχη και ευκολη! ο,τι εχει μεσα μπρόκολο το θελουμε γιατι ειναι πολύ θρεπτικο! αν ξεπερασει ο μεγαλος το θεμα του χρωματος μονο, κατα τα αλλα δεν θα χουμε προβλημα!!η μικρη βλεπω να την τσακιζει!! θενκς γωγουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμ...
    Ωραία φαίνεται!
    Δεν ξέρω για το μυρμηγκάκι, αλλά εγώ θα την έτρωγα άνετα πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.