Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Όλες μαζί, ακόμα και από τόσο μακριά!


Σήμερα γίναμε 100 μαμάδες! (συγγνώμη είναι και 2-3 μπαμπάδες!χεχε!)
Θυμάμαι τη πρώτη μέρα που "έφτιαξα" την σελίδα μου και πάτησα εγώ το πρώτο like!
Είχε το νούμερο ''1'' στο κουτάκι και μου φαινόταν τόσο αστείο! :)
Ήταν όμως κάτι καινούργιο και κάτι ολόδικό μου! Και το αγαπούσα ήδη!
Κι αυτό το ένα κάθε μέρα αυξανόταν.
Στην αρχή από τις φίλες μου, μετά από τις φίλες τους και τώρα πια όλο και περισσότερο
από μαμάδες που δεν γνωριζόμαστε (ακόμα!).

Το blog μου και η σελίδα στο facebook είναι για μένα η παρέα μου εδώ μακριά...
Δεν λέω, έχω ήδη μερικούς φίλους εδώ, αλλά μια το μωρό, μια οι δουλειές, ο καιρός,
οι αποστάσεις... οι συναντήσεις και οι επαφές δεν είναι και τόσο συχνές.
Από ευρύτερη οικογένεια εδώ ΜΗΔΕΝ, όπως σας έχω πει!
Δεν ξέρετε λοιπόν πόσο σημαντική είναι η παρέα σας για μένα :) 
Και ελπίζω και για άλλες κοπέλες. Ειδικά για εκείνες που είναι φρέσκες, 
ή που τώρα αλλάζουν τόπο λόγω της κατάστασης στην Ελλάδα.
Είναι ωραίο μετά από μια δύσκολη μέρα να μπεις για λίγο στο ίντερνετ, 
σε μια σελίδα που θα συναντήσεις κι άλλες μαμάδες στην ίδια περίπου θέση. 
Νιώθεις μια αλληλοϋποστήριξη & παίρνεις κουράγιο. Δεν είναι έτσι;

Εύχομαι η παρέα μας να μεγαλώνει κι άλλο.
Σαν ευχή... να "ενωθούμε" όλες οι "μαμάδες στα ξένα'', από όλα τα μέρη του κόσμου!!!


3 σχόλια

  1. ποσο σημαντικο ειναι ακομα κι αν δεν γνωριζομαστε οι μαμαδες να νιωθουμε "κοντα" η μια στην άλλη?
    χαιρομαι πολυ για αυτο το blogάκι και ευχομαι ολο και πιο πολλες μανουλες στα ξενα να κανουνε "παρεα" και να στηριζουν η μια την άλλη! γεωργιτσα συνεχισε ετσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα απο τη Θεσσαλονίκη Γεωργία, χαίρομαι που σε βρήκα! Καλό κουράγιο! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια καλημέρα από Σέρρες..
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.