Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Η δική μου 'miss list'...

Κάθε φορά που επιστρέφω από την Ελλάδα με πιάνει μια μελαγχολία, μέχρι να προσαρμοστώ ξανά...
Μια νοσταλγία για τα πάντα, που με κάνει να θέλω να γυρίσω και να ζήσω εκεί για πάντα!

Ξέρω-ξέρω.. τα πράγματα έχουν σφίξει κάτω και είμαι τυχερή που ζω αλλού & δεν αγχώνομαι για τα βασικά, όπως συμβαίνει όλο και σε περισσότερους γύρω μας.
Όμως, το να ζεις έξω σημαίνει ταυτόχρονα και πολλά κενά.
Όπως έγραφε σε ένα από τα πρώτα άρθρα που είχα βρει και σας είχα "ανεβάσει" :
You will always have a "miss" list...
Ακριβώς...

Σκέφτηκα, λοιπόν, να κάτσω & να γράψω όσα μου λείπουν από τη χώρα μου, την πόλη μου, από τα μέρη όπου μεγάλωσα & τόσο αγαπώ!
Τη δική μου, δηλαδή, "miss list"... :

(Πέρα από τα προφανή & αυτονόητα, όπως η οικογένεια μου & οι φίλοι μου φυσικά...)

1. Η θάλασσα.
2. Ο ήλιος.
3. Οι οικίες μυρωδιές.
4. Τα θερινά σινεμά.
5. Τα βιβλιοπωλεία.
6. Το ζεστό κουλούρι Θεσσαλονίκης.
7. Το να ξέρω ακόμα και το πιο μικρό στενάκι της πόλης, ώστε να μη χρειάζομαι χάρτη.
8. Το χιούμορ μου.
9. Το αγαπημένο μου καφέ.
10. Οι γνώριμοι ήχοι της παλιάς μου γειτονιάς.
11. Το να συναντάς κάποιον φίλο τυχαία στο δρόμο.
12. Η μπουγάτσα με κρέμα.
13. Το Σάββατο πρωί στην Τσιμισκή για ψώνια & καφέ.
14. Οι ελληνικοί υπότιτλοι στις ταινίες.
15. Οι επισκέψεις της τελευταίας στιγμής (Στην Ολλανδία δε βγαίνεις ποτέ εκτός ατζέντας).
16. Το ότι ξέρω που μπορώ να βρω το οτιδήποτε & δεν χρειάζεται να ψάχνω το κάθε είδους μαγαζί στο ίντερνετ.

Αυτά μου ήρθαν άμεσα στο μυαλό... Σίγουρα θα υπάρχουν πολλά-πολλά ακόμα, αν κάτσω να το σκεφτώ για περισσότερη ώρα...
Η Ολλανδία είναι μια όμορφη χώρα & ιδιαίτερα φιλόξενη.
Ποτέ όμως δεν θα είναι η δική μου...


2 σχόλια

  1. Καλό απόγευμα,πολύ λογική η λίστα σου ,στον καθένα που λείπει από το μέρος που μεγάλωσε και έχει τις αναμνήσεις του θα έλειπαν αυτά,εσυ νάσαι καλά...Έχεις εκεί τα άτομα που αγαπάς κι αυτό φαντάζομαι θα αναπληρώνει το κενό...φιλιά στη μικρή σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Νέλη μου, έχω εδώ όμως τη μπουμπούκα μου οπότε όλα είναι καλυτερα :)

      Διαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.