Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

To ''PET'' or not to ''PET''?



     Η αλήθεια είναι ότι τα ζώα μου αρέσουν πολύ. Όλα, εκτός από τις γάτες.
     Για αυτό μάλλον ευθύνεται μια τραυματική εμπειρία που είχα όταν ήμουν μικρή, όταν σε κάποιο εστιατόριο της Χαλκιδικής, μέσα στην αθωότητά μου, επιχείρησα να ταΐσω ένα γατάκι.
     Η μαμά-γάτα όμως φαίνεται πως δεν εκτίμησε καθόλου τις αγνές μου προθέσεις και με έκανε «καλοκαιρινή» από τις γρατζουνιές.
     Στη συνέχεια άκουσα κι έναν εξάψαλμο από τη μαμά μου ότι «χώνομαι εκεί που δε με σπέρνουν» κι έτσι έληξε άδοξα η σχέση ‘Γεωργία-Γάτες’.
     Χθες το βράδυ λοιπόν ο άντρας μου, μου ανέφερε πως διάβασε ένα άρθρο για τη θετική επίδραση που έχουν τα ζώα στα παιδιά (Με ψήνει καιρό, αλλά αντιστέκομαι σθεναρά!!!).
     Παρόλο που δεν είμαι και πολύ φαν της ιδέας να έχω στο σπίτι ένα ζωάκι (έχω ένα θέμα με την καθαριότητα και τις τρίχες, δυστυχώς!), συμφωνώ ότι για ένα παιδί είναι μια πολύ καλή εμπειρία να μεγαλώνει μαζί με ένα ζώο.
     Μαθαίνει να το φροντίζει και να είναι συνεπής, τονώνει την αυτοπεποίθησή του, έχει έναν καλό φίλο (ιδίως στην εφηβεία που νιώθουν ότι κανείς δεν τα καταλαβαίνει).
Και πολλά-πολλά άλλα θετικά.
     Στην Ολλανδία είναι πολύ διαδεδομένο να έχεις κατοικίδιο, και ειδικά γάτες.
(Μεταξύ μας η εμμονή με τις γάτες θεωρώ ότι έχει να κάνει κατά πολύ με τα ποντίκια, τα οποία υπάρχουν άφθονα στη χώρα…)
     Για εμάς όμως που ζούμε στο εξωτερικό- κι εκ των πραγμάτων ταξιδεύουμε αρκετά (γιορτές, διακοπές κτλ) -προκύπτει ένα ακόμα ζήτημα:  Αν θα αποφασίσουμε να πάρουμε μαζί μας το ζωάκι, αν θα το αφήσουμε σε κάποιο ξενοδοχείο ζώων ή σε κάποιον φίλο.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε κάποια άρθρα που επέλεξα σχετικά με το θέμα:
(Τι επιτρέπεται από τις αεροπορικές εταιρείες κατά τη μεταφορά ζώων, τι να προσέξουμε στους χώρους φιλοξενίας ζώων, κ.α)

(http://www.transitionsabroad.com/publications/magazine/0311/moving_pets_overseas.shtml)

(http://mypet.pblogs.gr/2009/03/426875.html)

(http://www.pet-doctor.gr/youandyour-pet/getting-a-new-pet/which-pets-are-best-for-children.html)

(http://www.infotimes.gr/paper/435/473)

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.