Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Μια μαμά στα ξένα...


Να 'μαι λοιπόν, 9 μήνες και κάτι μετά τον ερχομό της Νικόλ μου, να φτιάχνω το δικό μου μαμαδο-blog.

Ενα μαμαδο-blog όμως λίγο διαφορετικό, μια που έχει σαν ηρωίδα μια "μαμά στα ξένα"... μια μαμά, δηλαδή, με μεγάλο βαθμό δυσκολίας.
Άλλη γλώσσα, άλλες συνήθειες, άλλη κουλτούρα. Χωρίς καμία βοήθεια τριγύρω.
Όσες από εσάς είστε ξενιτεμένες καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ.

Εδώ, λοιπόν, θα μοιράζομαι μαζί σας ιστορίες από τη ζωή μας στην Ολλανδία, νόστιμες συνταγές, προτάσεις για βιβλία που τόσο αγαπάμε και πολλά πολλά ακόμα μαμαδίστικα ή και μη!  

Καλώς ήρθατε & καλώς σας βρήκα... 💕😘

6 σχόλια

  1. kali arxi! eimai sigouri oti tha exei megali apixisi giati grafeis poli poli omorfa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μία ματιά που έριξα ,βρίσκω υπέροχο το blog σου .Καλώς σε βρήκα λοιπόν Γεωργία και θα τα λέμε από εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Κι εγώ χαίρομαι που σας ''γνωρίζω'' όλες μια-μία!!! :)

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα! Επίσης είμαι μια μαμά στα ξένα, από αρχές Ιουνίου! Καλή συνέχεια :) Κάλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια μαμά στα ξένα και εδώ...συγκεκριμένα από το Doetinchem Oλλανδίας...αναγκαστική επιλογή με 2 παιδάκια και Ολλανδό σύζυγο. Χαίρομαι που βρήκα το blog σου, έχει πολύ ενδιαφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου και χαρηκα που σε βρηκα. εγω ειμαι απο την ελλαδα και στην ελλαδα μενω αλλα τι να το κανεις. 600 χιλιομετρα μακριααπο ολους,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.